piątek, 26 września 2014

Proszę przeczytajcie to i zrozumcie

Sprawa wygląda następująco. Po raz kolejny zawiodłam. Możecie zapytać mnie czemu. Otóż już wam mówię. Zawieszam bloga. Niestety. Nie idzie  mi ostatnio pisanie i to daję się zauważyć. Rozdziały pojawiają się raz na miesiąc co mi się bardzo nie podoba. I to jest tylko moja wina. Nie będę zwalać jej na szkołę tak jak to robią inny. Tak owszem chodzę do gimnazjum, ale umiem znaleźć w ciągu dnia czas na wszystko. Kiedy wrócę? Na dobra sprawę nie wiem, ale najpewniej za miesiąc albo jak dostanę nowy telefon. Mam nadzieję, że mnie rozumiecie. Wszystkie hejty śmiało piszcie w komentarzach. Chcę wiedzieć co o tym wszystkim myślicie. Może także zadać jakieś pytanie dotyczące wszystkiego. Opowiadania, mnie, mojej decyzji itp. A jeśli kochacie albo chociaż lubie i tolerujecie moją twórczość zapraszam na moje pozostałe blogi....
Z poważanie Pauline Styles :(

1 komentarz:

  1. Siemka Pauline :D
    Dzięki za odwiedzenie mojego bloga. Mam nadzieje, że ci się spodobał.
    A co do twojego... katujesz mnie zawieszając go!
    I to w takim momencie!
    Jestem tak cholernie ciekawa sekretu Hazzy!
    W ogóle jak na swój wiek piszesz świetnie!
    Przeczytałam ten blog, a teraz lecę na pozostałe.
    Co do naszego kontaktu... Może face?
    Daj linka jakoś do swojego czy coś, oki?
    Pozdrawiam i wyczekuję kolejnego rozdziału
    Oraz obserwuję
    xxx

    OdpowiedzUsuń