wtorek, 13 maja 2014

Czy wy chcecie, żebym zawiesiła bloga?

No właśnie chcecie czy nie? Bo mój się coś wydaje, że tak, a może nawet bardzo. Wiecie co mnie denerwuje najbardziej? Pewnie nie, więc wam powiem. To, że jak napisałam, że "chcę zakończyć pisanie Collapse of love" chyba jeszcze tego samego dnia było 3 komentarze, a jak dodam rozdział to będzie tylko jeden. A jak się już o coś was zapytań albo napisze, że to bardzo ważne to już wcale. No rozumiem, że jest szkoła i inne obowiązki, ale bez przesady. Ja znajduje czas na pisanie 5 opowiadań, a wy nie znajdziecie czasu na napisanie jednego głupiego komentarza. I ja nie żartuje jeśli tak dalej będzie to zawiesze bloga.

2 komentarze:

  1. Jak na moje to twoja decyzja i nie powinnaś usuwać bloga, ponieważ nie ma tyle komentarzy ile byś chciała. Po prostu zawieś skoro to nie jest dla ciebie coś przyjemnego czy tylko to ci zajmuję czas, bo jak takie rzeczy o komentarzach piszesz czyli nie chce ci się pisać. Ja rozumiem, że komentarze są ważne. Sama mam.......ok coś około 15 blogów i dodaje choć jedną notkę tygodniowo. Jeśli pisanie na tym blogu czy na innym nie sprawia ci przyjemności i robisz to tylko, bo to robisz to lepiej zawieś jak na moje taka rada :)
    Buziaki
    Selinka :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Przeczytałam wszystkie rozdziału i muszę przyznać, że opowiadanie jest GENIALNE. ♥
    Fakt, nie masz jakoś super dużo komentarzy, ale weź pod uwagę to, że większość czytelników jest leniami i najzwyczajniej nie chce im się komentować. :P Na pewno masz więcej czytelników niż 3 (lub ileś tam) tylko nie chce im się komentować.
    Nie wydaje mi się, że zawieszanie bloga z powodu komentarzy jest dobre. Ja Cię rozumiem. Rozumiem Cię w 100% -ty rozdział piszesz dobre parę godzin, a napisanie przez czytelnika komentarzu zajmuje parę sekund, ale tak to już jest. Dużo osób nie docenia tego, że osoba pisząca rozdział się bardzo starała i namęczyła by inni mogli to przeczytać (wiem to z własnego doświadczenia). Ale jak to się mówi, nie od razu Kraków zbudowano -musisz ciężko pracować by osiągnąć sukces i co najważniejsze, musisz być CIERPLIWA. Uda Ci się 'wybić', musisz tego tylko chcieć i robić coś w tym kierunku.
    Z czasem Twe rozdziały będą lepsze i lepsze, nabierzesz więcej czytelników, a co za tym idzie? Więcej komentarzy (o ile czytelnicy nie będą takimi leniami :P) i większa motywacja do dalszego pisania. :) Wierzę, że nie zawiesisz bloga i kiedyś uda Ci się w jakiś sposób wybić, bo masz talent. ♥

    http://last-heartbeat-jb.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń