wtorek, 13 maja 2014

Do Selinka Heart

Miałam napisać odpowiedź w komentarzu, ale bałam się, że nie przeczytasz. Źle mnie zrozumiałaś. Pisanie jest dla mnie wszystkim, a Collapse of love to opowiadanie, które pisze mi się najlepiej. Po prostu smuci mnie trochę to, że u niektórych już przy prologu jest 7 komentarzy , a nawet więcej. I wiem, że jak nigdy nic nie osiągnę jeżeli chodzi o tego bloga. Denerwuje mnie teżto, że czasami pisze na blogu o czymś ważnym tak jak np. ostatnio o zmianach, które mają zajść najeśli chodzi o bohaterów albo o moim rysunku, który wreszcie wyrzuciłam i nic nikt nie napisał, a byli jest to dla mnie bardzo ważne. I pisze to teraz ze łzami w oczach, bo Collapse of love jest dla mnie wszystkim, a niestety ostatnio mam strasznie dużo sprawdzianów i kartkówek i nie mam czasu, żeby się nim zająć :(

1 komentarz:

  1. To zrozumiałe. Szkoła jest beznadziejna i wciąż trzeba zakuwać i w ogóle.....ja to rozumiem i ja mam tak samo, gdy czytam jak ktoś ma nie wiadomo ile komentarzy, a ja jeden albo wcale.....zależy na jakim blogu. Ja jeśli czytam to komentuje, bo sama bym chciała by moja praca była doceniana więc ja doceniam także pracę innych. Skoro tak kochasz pisać na tym blogu to może zrób sobie krótką przerwę albo pisz tylko w weekendy ? Ja tak najczęściej robię, gdy już wymiękam.
    Buziaki
    Selinka :*

    OdpowiedzUsuń