piątek, 21 marca 2014

Bardzo ważne!

Nie jest to może rozdział, ale obiecuję, że pojawi się jeszcze w tym tygodniu, czyli najpewniej jutro, ale tego nie mogę potwierdzić dokładnie, bo to zależy kiedy będę miała czas. Ale jak na razie macie nowy zwiastun. Tamten poprzedni nie podobał mi się, więc go trochę zmieniłam. Co ja mówię? Zmieniłam go bardzo. Mam nadzieję, że wam się spodoba. A i jeśli ktoś zauważył to ostatnio dodałam post pod nazwą "O mnie". Był tam jeden komentarz i chcę za niego podziękować. I jeśli będziecie mieli trochę wolnego czasu to zapraszam na Forbidden love . Naprawdę proszę was zajrzyjcie tam to dla mnie bardzo ważne. Prosiłam was już o to parę razy, ale raczej nikt nie zajrzał. To tylko prolog i 4 rozdziały chyba nic wielkiego, więc jeśli macie chwilkę wolnego czasu to zapraszam. A jeśli macie do mnie jakieś pytania to piszcie je w komentarzu. Pytania nie muszą dotyczyć bloga i możecie pytać o wszystko. Tylko mam taką jedną prośbę jeśli macie więcej niż 1 pytanie to ponumerujcie je. To będzie na tyle :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz