sobota, 11 stycznia 2014

Prolog

Nazywam się Paula i do niedawna mieszkałam w Mullingar. Właśnie do niedawna. Kiedy moi rodzice się rozwiedli matka postanowiła, że wyjedziemy do Londynu do jej narzeczonego. W tamtej chwili jedynym moim oparciem był mój brat Niall. Moją pasją jest balet i gra na gitarze i pianinie. Kiedy przeprowadziłam się do Londynu poznałam Steva, Emily i Lilly. Razem tworzymy zgraną paczkę przyjaciół i rozumiemy się bez słów.
Poznałam też Harry'ego i Justina. Zakochałam się w nich i musiałam wybierać. Kogo wybiorę? Na jakie trudności napotkam na swojej drodze? Czy przyjaciele będę umieli mi pomóc? Czy dokonam dobrych wyborów? Odpowiedź na te pytanie znajdziesz czytając tą opowieść. Opowieść, która opowiada historię mojego życia...

2 komentarze:

  1. BARDZO FAJNY PROLOG ! ZACHĘCA DO CZYTANIA ! JUŻ ZABIERAM SIĘ ZA KOLEJNE ROZDZIAŁY. ILE BĘDĘ MOGŁA TO SKOMENTUJE I PRZECZYTAM DZIŚ .
    BUZIAKI SELINKA :*
    PS. ZAPRASZAM DO MNIE NA BLOGA O BABY I HAZZIE : http://believe-in-me-baby-and-hazza.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń